fredag 17 augusti 2007

Vågar inte..

Branäs bilden. Kommer aldrig glömma när vi åkte tillsammans i den där dräkten, jag framför dig, fy 17 vad vi snurrade, och vilken fart ! Glömmer aldrig hur rädd du var när jag fick fart och du trodde ja skulle smälla i stolpen.
Kommer alltid minnas när vi dansad på den upplysta skidbacken på natten till musiken från "after ski", och våran Dolly Parton dans. Lär aldrig glömma våran stund i skidbacken en bit bort ;) *host*
Älskar att åka skidor med dig, fast lite feg var du ju :P


Svårt att släppa taget, speciellt när det var jag som ville allt gott. Det var inte jag som gjorde ett misstag, inte jag som ångrar mig. Det är inte mina känslor som ska ifråga sättas, det är dina.

Svårt bara att tänka mig att gå vidare, det är så mkt som jag kommer sakna.
Kommer sakna höra dig kalla mig söta namn. Älskling. Liljan, min kvinna, min fru, min framtid, mor till mina barn...
Vill höra att ja ser ut som ett troll när vi ligger i badet och du har skummat mitt hår. Vill höra att du älskar se mig gå upp på morgonen, stiga upp naken. Vill på något sätt höra att du tycker att jag är en liten fegis, inte mitt fel att jag är det :P
Kommer sakna handla mat med dig, speciellt när vi har svårt att bestämma oss mellan frukt eller godis. Kommer sakna låtsas vara sur på dej för att du tog slut på toalettpapper (som vanligt). Kommer sakna den tiden du kom med två ica påsar för att du hade handlar mat hem till mej o dej när vi bodde själva.
Vem ska nu ta hand om mej när jag vandrar runt i stan full? Vem ska jag nu leka med i bilen på väg hem efter krogen? ;)
Vill inte sluta skicka sms, speciellt när dem bara handlar om meningar från våra låtar, vill inte sluta avsluta varandras meningar, speciellt när vi säger samma sak, exakt samtidigt, eller sluta se bilden på oss två med Tim Mcgraw bakom oss spelandes på en gitarr.
Kommer sakna se dig, fast med blicken på min rumpa. Kommer sakna dina händer på mina bröst när jag sover, kommer sakna din hand på mitt öra på natten, kommer sakna din bröstkorg att sova på.
Vill äta glass med dig varje dag, se dig göra mos av din, eller se dej göra pinsamma former av din glass inför min familj ! :P
Det är så många saker, som jag inte riktigt kan nömna gär.. små saker.. som gör min vardag värd att leva.. men nu då ?
Ville inte leva utan dina ord, vill inte leva utan min framtid.











2 kommentarer:

Anonym sa...

Vill inte leva utan min framtid, vill vara med dig varje sekund i livet.DU är det finaste jag har i mitt liv av svårheter och problem. Älskar dig, saknar dig, och jag längtar efter dig, varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund, varje hjärtslag. Vill att det ska vara du och jag min Lilja..! Det var jag som kom på det ordet till dig! bara så alla vet!

Coconut sa...

Superman da ! Klart du kom på det. Är en Lilja sen 2004. din Lilja sen 2004. Det är så mkt saker som jag skulle ha saknat, dock vissa saker jag inte bör nämna här, när ja skriver allt de där kommer ja verkligen på hur mkt vi gått igenom. Älskar dig !