söndag 12 augusti 2007

Jag vill vara allt du inte är.

Underbar helg.. brukar oftast inte skriva såhär,, om mina dagar.. händelser.. Men denna helg har varit skön..

Fredagen började med skolan.. Just love it ! Sen åkte ja till Salongen o solade lite, och började fixa mig inför utgång.. Skönt att ha en egen Salong där man har allt. Sen kom Michelle och vi öppnade ölen, lögn. Jag hade redan börjat innan henne. Efter två öl blev vi hungriga, så ja sprang över till min underbara pizzeria o köpte en pizza.. Dem kände igen mig från långt håll =)
Sen var det dags för mer öl o en massa himlande med ögonen. Klockan slog 22.00 och det var dags att åka. Väl inne på K15 var alla redan där, så himla skönt med alla vänner omkring sig.
Dock fattades en väldigt viktigt person.. Connie ! :(
Det blev dans med Jimmy ;)

Lite småflörtande där o var, men nej tack !
Kalle skjussade hem mig.. (oss) Love the car trip ! ;)
Och Natten visade sig vara den bästa på länge.. !

***

Igår var jag, mamma, Adrian och Blazej och fiskade. Killarna bestämde sig för att kasta, men jag o mamma fann pinnar, lina och började meta... haha.. Efter en timma kom killarna tillbaka utan några napp. Däremot JAG var den enda som fick napp under hela kvällen. En karp på ett kilo !
Grym ja e :D

***

Dagen igår fick mig att tänka mkt. Mina känslor går upp och ner.
kom på.. "Jag vill vara allt du inte är"
Förklaringen till vad jag menar med det kommer ja däremot inte skriva här.

Inga kommentarer: