fredag 20 juli 2007

I helvete heller ! För jag är bäst !

DEL 1 AV OBEFINTLIGA MENINGAR
Enligt den fransk marokanska tysktalande skoputsaren från gatan som sa att den spanska prinsen från guantanamo som talade amarikanska så skulle den belgiska gudinnan från grekland som var kär i sin pelare på hennes tempel som kom från cypern med inslag av tjeckiska drag som en gåva från havet från de allra djupaste fiskarna med färg av regnbågen att solen har en form av coca cola glas från mc donalds speciellt med den lila färgen som skulle vara rosa som var igentligen blå precis som taket på min bil och tandborsten så säger jag att jag vill ha en giffel men bara med kanelsmak för honung gillar jag inte precis som jorden mellan mina tår som gör vinden så varm i mitt hår ger vibbar som igår gav mig (no name) så tillfredställer jag dig på mitt sätt och den tyska pojken från libanon och han hade en systersdotters kusin precis som deras släkt förökas dem som mina sniglar på trappan och enligt ryssland så skulle min resväska ha tillverkats i japan men det står made in arabien. shit väska, bara att slänga. och enligt (no name) så försvann gafflarna in i rymden.
Written by Alex, Pj o Karro..

Pust o fräs... kanske ett pff.. för nu bryr ja inte mig längre, nu har ja fått nog. startar om allt på nytt.. Lägenhet på gång, nya möbler, slut på semester, påfyllning till mobilen och en ny säng! Frisör skolan i augusti och 37 tusen i fickan för idag. Barn i drömmen och en tatuering på höften, en resa till gran canaria i oktober med min såkallade "flört" och Sensation black 2008. Allt är planerat och ska göras utan några som helst ändringar.






3 kommentarer:

Anonym sa...

Tragiska är nog att dina vänner försöker hjälpa dig men du lyssnar på han som ljuger, din pojkvän, som när du var i polen knullade sitt ex

Coconut sa...

Mina vänner har gått på alla sabrinas lögner.. varför ska ja lyssna på dem ...

Anonym sa...

Den enda som ljuger är din pojkvän, som sa till sabrina när han bjöd hem henne när du var i polen "Jag gör slut med pj nu, om du lovar att du tar tillbaka mig, annars har jag kvar henne som reserv, ifall du tackar nej"
men pj du är så jävla blind, att det fan är rätt åt dig att du är kvar med honom. så fortsätt med att tro att alla som vill dig väl ljuger å stöt bort dom. you go girl