lördag 21 juli 2007

monkey brain..


Jag har gjort minst men får mest skit tillbaka.. Men vet DU, jag bryr mig inte. DU är en världelös liten prick i min väg som jag spottar på. Och alla ni som tror på det, ni hör bör tänka om. Ni ser inte, men ni kommer förstå att ni har lyssnat på alla lögner men samtidigt förlorat någon betydelsefull.
Jag kanske inte har gjort de bästa i mitt liv. men aldrig gått så långt som du gör nu.

***
Det är inte enkelt att förlora någon man älskar, inte lätt att släppa taget. Det är den tiden efter som är svårast, men handlar mkt om att vara stark och göra det enkelt för varandra. Varför höra av sig till varandra bara för att lyssna på den andres röst? Varför skicka ett sms med "bara så du vet så saknar jag dej"? Det är bäst att låta varandra kunna gå vidare och inte göra livet till en "mountain and valley track"
Förlåt, det kanske är bara jag? Kanske är bara jag som aldrig hörde av mig. Jag som aldrig sms:ade eller ringde. Var väl för att jag visste att det skulle såra mig mer. Jag ville inte höra rösten en sista gång, ville inte göra dej lessen o informera dej om att jag saknar dej..
Kanske därför de har gått så bra att gå vidare?

***
DEL 2 AV OBEFINTLIGA MENINGAR
Enligt den fascinicka partiet från bulgarien som begav sig till frankrikes överhuvud i Norge som hade en ordförande som var multisexuell men ägde skor från ryssland som var en stor populäritet i Paris men enligt prinsen från egypten så kom hans sand från Malago där tillverkades riset som skickades till thailand som i sin ordning gjorde hockeybilder till hemlösa i Sundsvall som aboslut inte ägde en dollar men det är ju bara papper från Lambi där industrin växte fram i Tumba ganska fort men ägaren begav sig till tjeckien för att åka skidor samtidigt som han tog en glass på flyget brevid faraon från Gällivare eftersom den var godast där så tyckte han att det var dags för en kullerbytta som fick han att rulla ner till botten av havet där han såg Titanic med gröna musslor på som han seda gav till drottningen av England men hon älskade sina tepåsar fyllda med turkiskt smör som var blandad med älvor från Peter Pan där han flygandes begav sig till utlandet som han kallade Finding a Land men tappade ena vingen som tillhörde Frihetsgudinnan av plast som numera säljs på alla torg i Bangkok så ett bra tips är att flytta till Egypten för där har dem bra godis
Written by Krips, Alex o Pj (by NIGHT)

Inga kommentarer: