lördag 15 september 2007

Otroligt förvirrad...

Visst får man ha blandade känslor.. (?) Visst borde man få vara osäker (?) Det är kanske då man ställer sig själv mot väggen och tar ut de viktigaste till ytan. Ställer sig själv till svars.
Jag har blundat, alldeles för länge. Försökt vara säker på mina känslor. Övertalat mig att allt är perfekt, men se där så dum jag är!
Jag kanske hoppade på det första bästa tåget, alldeles för tidigt (?)...

Det är meningen att man ska vara två, alltid två. Dela allt, vara ärlig, förtjäna varandras kärlek. Kunna ställa upp och inte ha dåligt samvete för ngt. Aldrig känna att ens hemlighet inte är väl bevarad i den andras hjärta.

När du kämpar, och aldrig lyckas
När du får ngt du vill ha, men inte behöver
När du är trött, men kan inte sova
When you love someone, but it goes to an end.

När du hör gitarr ljudet, hör trummorna slå, du har basen, Ingen annat.. allt annat är tyst. Bara ljudet av strängerna, dunkandet av trummorna, du hör basen i rytm. Du vill bara springa, lämna allt, inte ta med ngn !

Inga kommentarer: