söndag 26 augusti 2007

Jag förstår, men det börjar bli irriterande.

Ser mig omkring och ser en värld utan problem. Det finns bra saker med livet, men oxå saker som man skulle vilja ändra på.

Idag, helt underbart! Grönda Lund med Alex.. världens bästa dag, så borde det vara varje dag. Tack för att du tvingade mig på alla saker.. Jag skrek och skrek, men sen sa jag att jag ville åka igen. Tack för att du höll mig i handen. "kom ihåg. om vi dör nu.. så vill jag bara säga att jag älskar dig!" :D Du är finast min tiger ! / din snöflinga

Dock finns det saker som gör vardagen till en oreda.

Kärlek kan vara komplicerat, speciellt svårt att släppa gammal kärlek. Dock finns det en gräns. Tiden betyder allt, men efter ett tag, tex ett år bör man förstå att vissa saker ska man inte göra. Vem har inte ringt sitt ex på fyllan? Tror att alla har gjort det, men kom igen? Ett år senare? Dags att släppa kanske? Dags att sluta göra bort sig. För det vore ju ännu pinsammare om ex:ets nya flickän låg där brevid honom eller hur? Men vad gör du? Du slår hans telefon nummer när du precis kommit hem från krogen, du vill prata med honom, fastän du inte har något me han att göra, för han har glömt dej, han vill inte ha nåt me dej att göra heller. Han vill inte ens prata med dej. För han tycker du är bara jobbig...
Yepp, då bör man inse att man gjort bort sig.
Det är verkligen livets svårigheter.

Alltså jag hatar ex, som ringer fulla till ens pojkvän, men jag tycker dock mer synd om pojkvännen som försöker göra sig av med exet, men hon bara vägrar, hon är som en jobbig svans!

4 kommentarer:

Anonym sa...

hahahhaha, mm det var ett misstag OJA! //sabrina..

Coconut sa...

haha.. förstår de.. vem har inte gjort sånt på fyllan.. (?)

Anonym sa...

Tydligen inte du?, för du är så himla perfekt, eller hur vill du att jag säger det? hahah, bra bra ..

Coconut sa...

perfekt ? vem har sagt de :S ja har gjort misstag ja me.. stora !