lördag 25 augusti 2007

All in one

Shit vilken natt! Den känns på varenda kroppsdel idag.
Jag gliver in i huset efter två dagars frånvaro, mamma blir förvånad av att se mig, hon undrar om ja ska sova hemma inatt, yes.. ätnligen säger hon. MEN, strax därpå ringer Pelle... aa okej. en filmkväll låter bra, vi kommer fram till att han ska låta sin precis öppnade öl stå i kylen så att han kan komma o hämta mig med bilen. Tusen samtal, han hittar inte hit. I väntan på att hans lilla röda bil ska komma o ställa sig utanför dörren blir jag förvånad av att se en stor BOX Delivery bagage bil. Yes!
Måste bara säga.. Pelle är en galning när han kör! De e helt sjukt! Han e ju både halvblind och onykter, och vänsterhänt :P haha
Sen var det dags att dra sig mot Brandbergen, Pelle jag och Adde får sitta/ligga i bagageutrymmet som är lika mörkt som.. hm.. aa svart!
Hemma fest hos Robban, som dock inte var hemma. Plötsligt var vi på väg till Haninges O'learys, där var det lite drag, lite dans och en Jennifer man kände igen. Snäll som hon är tog hon mig åt sidan och frågade hur allt var, tack för det samtalet för det fick mig att må lite bättre iaf. Stängningsdax och vi ska till VEGA ! Shit, vi har tappat bort David, min sötnos !
Själv fick man smeknamen Smultronet och Flingan (snöflingan) :D Tack Pierran !
David dyker upp på Vega, full som in i satan, helt plötsligt är han utanför fönstret och sen borta. Vi får skjuss hem (trodde vi). Vi hamnar i PARTYBUSSEN ! :D MYRNA, fy fan va ja saknat dej ! Verkligen ! SÅ skönt att bli väl mottagen fastän ja hållt mig på avstånd så länge nu.. säger inte mkt.. men länge.
Därefter får ja o Pelle skjuss hem till han, jag somnar med kläderna på, på soffan och Pelle somnar på Golvet prec nedanför.
Kl slåt 06.00 och David kommer hem ! Va fan har han hållt hur? Han hade tydligen deckat utanför Vega, och vaknat med pommes frites i munnen.. han fick gå hem!
Tack för igår grabbar !

Inga kommentarer: