torsdag 19 april 2007

Förrut ville jag springa framåt, nu vill jag ta ett steg bakåt

Jag trodde jag visste, jag trodde jag var säker.

Jag kan bara ge dej den kärlek som varar för all tid. Alla årstider vill jag spendera med dej, vill hålla dig i handen när löven faller, längtan efter snön vill jag dela med dig, de första knopparna vill jag se med dig, den varma solen ska skina på oss tillsammans.
De finns dem som säger att dem kan ge dej världen, men jag kan inte, jag har inte den makten. Allt jag kan ge dig är mitt hjärta, min kärlek.

Jag kan skriva tills bläcket i pennan tar slut, men vad gör det om du ändå inte förstår? Mina ord räcker inte, mina meningar känns meningslösa. Du kan inte ge mig svar, du klarar inte av att skriva, du har slutat tänka så. Du har inte den längtan kvar, redan?

You love is complicated to handle..




Om ord kunde flyta på vatten, skulle mina täcka hela havet.

1 kommentar:

mkt anton sa...

you need to light a candle!