måndag 18 februari 2008

Tror inte att jag heller är så jävla bra. Inte för att jag gjort ngt, inte nu. Men förr. Fan så får man skuldkänslor!
"Du hade inte ens gjort slut, så var du med honom dagen efter när jag ringde"

Bläh, för kärlek. Vill ju bara ha det lugnt, vill ju bara ha en framtid. Allt de här förtjänar inte jag. Allt det du låter mig få gå igenom är inget jag borde få känna på. Det vet du, för jag har gjort allt för dig.

Tänker bara stanna och se, se vad du håller på med. Du har vänt ryggen mot och ser inte mig. Men jag är där, bakom dig, som vanligt. Ser på dig när du minst anar det. Jag kommer stå här och se vad du sysslar med. Jag ska stå här och vänta på dig, tills du lugnat dig och inser att du saknar något, någon. Så kanske du vänder dig om och ser mig gå bort, eller så står jag kvar?

Two hearts.
A.Nielsen P.Jantz

Inga kommentarer: