tisdag 5 februari 2008

Shoooo, asså fett med nice!

Första och ENDA gången jag skriver en sådan här "BLOGG"! Känner mig helt speciell! Helt jävla cooolt asså! Ska jag uttrycka mina känslor och sånt, mina tänkar och allt! Kanske jag ska skriva en bok eller skriva in en text från en låt, precis som alla gör! Kanske ett mat recept, eller kanske något typ av citat som man har hört eller läst?
Något som jag skulle skriva om är........... SUPER BOWL!

Eli Manning, dragen i tröjan, kommer loss, på andra sidan högen... KASTAR iväg bollen i ren hopp av att någon ska ta bollen. David Tyree hoppar upp i luften tar bollen! I luften! Jag berättar i Slow Motion. Tyree tar bollen, den glider ur men han lyckas på nått sätt pressa bollen mot sin hjälm, under tiden så försöker den gamla Chargers spelaren Rodney Harrison få loss bollen, under tiden faller dom mot marken! Tyree ligger som ett minus i luften och Harrison är under honom, båda slår i och världen håller andan! Harrison lyckas inte få ur bollen, Tyree har kvar bollen! FIRST DOWN BABY!! YESSS!!

Det spelet var den magiska stunden i super bowl 42, om någon missade super bowl... så tycker jag bara synd om människan, missar livets sport, med livets stunder!

//Alexander Nielsen

Inga kommentarer: