torsdag 7 februari 2008


Oj oj oj vilken dag/natt det var igår...
Först var jag och kikade runt lite i farsta, sen mötte ja Superman och Ch för o äta pizza. Sen gick vi hem till Kenny. Där smsade ja Pelle och kom fram till att vi skulle sola. Sen ringde Lamb och frågade om ja ville hänga me på rave på GötaKällare. Han hade fixat biljetter som vi igentligen skulle betala 220 spänn för.
Så sola först med Pelle, sen hem till Boban, sen stan.

Väl framme på GK tappade ja hakan. De va UNDERBART ! Kamui låtar LOVE THAT ! Laser...Kände mig dock lite nere pga att ja inet hade min kort korta kjol, såg tjejer med rave kläder och korta kjolar, VILLE OXÅ VA KLÄDD SÅ ! men han ju inet åka hem innan...

Kom hem 5 på morgonen, tur Karro att du inte hängde me, för du hade nog inte kunnat gå till skolan idag. Jag själv vakande nyss.. Nästan glömt, men Lamb, runken och Matte tyckte de va skit kul. .. Det står "AEX WAS HERE" och en pil ner... på mig mage. Haha (?)

5 kommentarer:

Mycket Moa sa...

Gillar du att gå på stamp PJ?

Coconut sa...

klart ! du då?

Mycket Moa sa...

Jag är given - jag har till och med biljetter till kryssningen . MB under julhelgen och vakterna trodde att jag var skyhög . Jag gick inte på denna dock - föredrar MB, roligare folk, bättre musik och mer neon . Jag trodde du gillade techno, men inte trance ... KUL!

Coconut sa...

Oj oj Moa ! Trodde du kände mig.. du anar inte vilken HARDCORE ja kan lyssna på... Ja, klart, neon, laser. Vi får stampa ihop nån natt ?

Mycket Moa sa...

Det vore guld !