lördag 2 februari 2008

Oj oj oj vilken dag/kväll/natt..
Började igår me att ja o Krips åkte itll tatueringsstudion.. Satt där i 3 timmar.. Marko ska rita upp min text så får ja titta på den o sen hamnar den på nacken.

Sen mötte vi upp Micke, åkte hem till han, sen blidde de Pizza på Sköndals Krog. Där blev de en massa dricka och en massa snusk prat.. Den där micke asså.. vilken skön grabb ! Vi skrattade så vi grät. Kennie kom, men han va konstig..
Sen bar de av till Gullmars, discobowling. Jag och En av grabbarn (får inte säga namnet) slog vad om att om jag förlorade skulle jag dricka 3 tequila, och om han förlorade skulle han visa rumpan inför alla. haha.. Jag förlorade me typ en strike. Usch o Blä! Men han va snäll o drog ner till två tequila, men en tog Krippa :P

Sen gick allting nerför. Kennie började kasta bowling klot hit o dit (lite för full), han blev elak och otrevlig, så ja sa, Håll käften annars slutar de illa. Men han vägrade, så vi började skrika, och han lyfte sitt glas och skulle precis hälla de över mig, när jag slår till honom skit hårt på armen så drinken flyyger på bowlingbanan.. Micke får Panik, jag tar mina stuff o tänker gå. Karro fattar nada, och Krippa sitter full nånstans.

Så ja sätter mig vi baren och väntar tills våran tid är slut, blir uppraggad av ngt fyllo, hans fry ringer. Karro kommer och säger "hälsa frugan från Karro o PJ" Ja, jippi. Hon blev nog glad.
Sen är det bara att dra hem med fulla Kripps, ja den resan va skit rolig me.. (?)


Och jag drack 2 rosa panter, 4 öl, tequila shot, 3 drinkar, redbul med vodka. OCH KÄNDE INGET!... blev förvirrad och orolig varför jag inet va full eller ens snurrig. För ja e grymt lättpåverkad. Så ja sa till Karro att ha koll på mig, ifall att de slår till. Men de gjorde det aldrig. Så väl hemma somnade jag på pricken.

13 kommentarer:

Anonym sa...

vilken lyckost krips va då som fick åka hem med två tjejer :-P

Anonym sa...

fjooortis

Anonym sa...

jag är ingen jävla fjoortis, man behöver inte vara fjortis för att vilja sova med två tjejer samtidigt, det finns det många killar som vill :-p

Coconut sa...

hahaha.. va ? vem skrev som om han va krippa ? lr nåt..

krippa åkte hem mej bara..

ok? fjortis ?

Anonym sa...

Ha Ha ok men det var ju kul för honom att han fick ett ragg med sig hem i allafall ett är bättre än inget ha ha :-p

Coconut sa...

Haha, Humor..

jag är hans halvbrors flickvän ! MEN JA !

Anonym sa...

va är du hans brors flickvän?? och åker hem och sover med din pojkväns bror aja bättre två än ingen :-p

Coconut sa...

hahahahha.. jag och min pojkvän BOR HOS KRIPPA !!

Anonym sa...

Äh jag fattar ingenting!!bor du med två killar?? fan vad dem måste bråka om en sån snygg tjej som du, det måste bli liv i luckan :-p

Coconut sa...

haha.. lyx va.. men ja e ju tillsammans me alex.. o krippa e hans bror :P

Anonym sa...

Krax

Anonym sa...

HA HA KRIPS ÄR DU EN SKATA ELLER EN KRÅKA??? FÖR DEM BRUKAR KRAXA :-p

Anonym sa...

" Och jag drack 2 rosa panter, 4 öl, tequila shot, 3 drinkar, redbul med vodka. OCH KÄNDE INGET!... blev förvirrad och orolig varför jag inet va full eller ens snurrig. För ja e grymt lättpåverkad. Så ja sa till Karro att ha koll på mig, ifall att de slår till. Men de gjorde det aldrig. " hahahahaha du glömde lägga till att du snart fyller 14! Fjortis