fredag 15 februari 2008

De här känns så jävla fel, antar att två liv aldrig kan bli en framtid. Eller att jag söker efter något ännu mer seriöst än du gör?
Jag har alltid räknat med dig i mitt liv, vad det än varit. Alla beslut och tankar har gått genom dig, men så är det inte från din sida.


Det är så jävla enkelt att bara ta sin packning, lämna tyngden åt någon annan och istället för att lösa problemet, så springer man ifrån det.

Ibland kan man faktiskt ta beslut tillsammans, liksom informera den andra personen om vad som händer. Bara en feg flyr, antar att du är feg.

Har jag blivit lurad igen?

Lämnad själv ute mitt i ingenstans...

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Coconut sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.