tisdag 29 januari 2008

Vaknade tvärs över sängen, äntligen ingen som sover nästan på mig. Brukar annars vakna 40 gånger om natten och pilla Superman i örat eller näsan för att han snarkar eller väcka honom och säga att han måste flytta på sig för att han ligger typ på mig.

Vilken morgon, tvätt tid från 10-14. Kunde inte gå upp. Krippa ringde mig från rummet brevid 3 gånger för att väcka mig, (sitt rum) "upp o hoppa, du ska tvätta" "ne usch, om en halv timma"

Så de blev tvätt 11 istället. Bara en korg, alex får tvätta den andra en annan dag.
Sen bär det åt till affären me Kripps. I gummistövlar o mjukisar o mössa. sexigt.

Kollat upp lite jobb, skickat iväg personligt brev osv.

Flitig morgon.

Baby is coming home tonight.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men har inte du ett jobb redan?? du hade väll fått ett nyligen, jag tyckte att jag läste det i din blogg för inte så länge sedan.

Coconut sa...

Ne, tog inte de där jobbet..

Anonym sa...

Vadåra?