onsdag 9 januari 2008

Som en chock, jag brukade kolla upp det innan. Har ju ingen tillit. Men då var jag alltid förberedd på det värsta, denna gång var jag inte redo. Det bara stod där, ett namn jag AVSKYR av hela mitt, nej inte hjärta. Bara känslan avsky!

Allt hade lugnat sig, nu har helvetet brytit ut. Jag har övertaget (?)
Jag vill inte ha! Jag vill inte så för valet, jävla korsning.

Sen kom tårarna och skriken.
Jasså? Du kan känna ångest? NU känner du misstagen ta ditt hjärta ifrån dig. Du behövde bekräftelse, nu fick du. Jag sa "Du kommer förlora mig, mina känslor när du minst anar det"

Jag kan inte ha gjort mer för dig, allt jag har givit, allt gott, inget ont.

***

Så du spelar? Nej, du har inte ens bollen i handen längre.
Du körde ett schack spel, men tvärtom. Du ställde dina motspelare/fiender framför dig. Du behövde utmaning, något nytt?

Du gjorde aldrig en touch down

Inga kommentarer: