måndag 28 januari 2008

Just nu faller mina tårar längst kinderna. Jag känner, något jag inte vill känna igentligen.

Ser mig omkring, du är inte här, inte någonstans. Din tandborste står inte i muggen i badrummet, dina lådor i garderoben är halvtomma, dina skor står inte i korridoren, din deo står inte på hyllan. Ingenting här inne är ditt lr mitt, det är vårat.
Jag har bytt lakan precis, men din lukt är kvar.

Jag gråter för att jag jag vill ha dig här, men jag gråter för att jag vet att jag inte borde känna så.

Och jag vet att jag kommer sova på din plats inatt. Kommer ligga där inlindad i våra tre täcken, på din sida och känna saknad. Precis som jag alltid gör när du är bortrest.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hi Vilken söt kille :-)

Coconut sa...

Helt underbar ! :D
stor som en isbjörn..

Anonym sa...

Ha Ha scysst sagt, det måste bli jävligt trångt i sängen då :-P

Coconut sa...

haha.. aa me tre täcken o han .. du anar inte.. men han e underbar o krama om när man har mardrömmar.. hans armar så stora o trygga..

Anonym sa...

Är din pojkvän ofta bortrest??

Coconut sa...

han reser mkt me sitt jobb..

Anonym sa...

vad jobbar han med då??

Coconut sa...

Inredning på nyöppnade affärer.. typ snickare o lite sånt..

Anonym sa...

jaha vad coolt fast det kan inte vara kul att han är borta så mycket. Men ni måste ju ha mycket pengar då för en snickare kännar ju as bra

Coconut sa...

hur mkt man tjänar frågar man aldrig..