lördag 19 januari 2008

Jag kan bara ge kärlek som varar för alltid

Jag ser min framtid på ett bra sätt, med en bra person.
För jag vet att jag aldrig skulle göra någon illa, därför förväntar jag mig samma tillbaka.
Jag är redo för en bebis i magen, för de är mitt liv. Ett hus brevid den vackraste sjön. Gungstolen i trä.. Tim Mcgraw spelandes på gitarren..
Jag drömmer drömmar varje dag som jag försöker förverkliga, för jag vet att jag förtjänar det bästa. Jag älskar för evigt. Håller någon i handen och släpper aldrig.

Att säga förlåt är svårare än att förlåta, men det förlåt betyder mer än världen.


Always
In another world, another place
don´t you understand
In another time, we will be one
Always

There is star above us
looking over the one night
when you filled my heart with all your dreams

Here in a world of danger
I reached out for you in time
You were stranded there again alone

In another world, another place
don´t you understand
In another time, we will be one
Always

So many people round us
talking bout the truth they know
they don´t even see the light inside
You became lost inside then
trying to find your way home
In your heart you've always known so well

3 kommentarer:

Anonym sa...

har du förlåtit honom??

KarolinaJantz sa...

ett förlåt betyder ingenting och förändrar inte mkt.. bara ett ord som är en ursäkt för att man gjort ett misstag.

Anonym sa...

Precis, förlåter du så är det bara en tidsfråga innan han gör samma sak igen och att han gjorde det från första början är ett bevis på att han inte älskar dig på riktigt.