torsdag 17 januari 2008

... och min verklighet är inte som mina drömmar.

8 kommentarer:

Anonym sa...

vad är det som har hänt??

Coconut sa...

min "pojkvän" nuvarande EX har erkänt att han varit otrogen och legat med sitt ex tv¨g¨nger för ett halv år sen ! och jag har kämpat i ett halv år för att få fram sanningen.. NU ÄR DEN HÄR !

Anonym sa...

va fy fan villket svin dumpa fan skapet han är inte värd dig. du är väll inte tillsammans med honom nu?? fy fan jag fattar inte hur man överhuvudtaget kan vara otrogen mot den man påstår att man älskar fy fan för vissa killar :-(

Coconut sa...

Hans "ursäkt" är.. "det var för ett halv år sen. släpp det..

Anonym sa...

helt otroligt, hur tror han att du ska kunna släppa det när han har hålt det hemligt i ett helt halvår, och plus att han var det med sitt ex också, fy fan jag kan inte ens föreställa mig hur det känns för dig just nu och jag kan verkligen inte förstå hur fan han kunde göra så mot dig och sen inte berätta det jävla skit kille, det är oförlåtligt det han gjorde.

Anonym sa...

Om du stannar kvar med honom PJ så är något helt fel... ger du han en till chans så kommer du förevigt ge han chanser vad han än gör... det där är inte kärlek

Anonym sa...

du fick inte veta det nu pj, vi har sagt det till dig sen i somras då vi, dina kompisar, fick reda på det

Coconut sa...

uppmuntrande ...verkligen..
Men nu vet man iaf vem som är slampan i det hela och ligger med upptagna killar.. HORA !