måndag 14 januari 2008

Blir man någonsin nöjd?

Jag inte nöjd med allt än, jag vill så mkt mer. Jag har mina mål, men är inte redo för dem än. Vill inte komma dit. Jag tänker ofta på mina drömmar, för dem betyder så mkt för mig. Jag lever för nuet, för jag vill inte leva i framtiden.

Jag tänker mkt tillbaka på mitt liv, för det är dagar jag är säker på, det är mitt liv, min lärdom. Jag har gått igenom mkt, allt från misshandel, till att ha sovit i en källare, självmord, omöjlig kyla, flyttat runt så mkt att ja inte ens minns alla ställen, polismän omkring varje dag, fängelse, använda pistoler, hårda slag, blod på väggar, glas, skrik, gråt, familjer jag bott hos ja inte känt, hunger.... o de e bara milda saker.. ne nu orkar ja inte se tillbaka.

Men det är min lärdom, mitt liv. Måste acceptera det och gå vidare ja, men aldrig glömma. För de är en del av den jag är idag.

Inga kommentarer: