lördag 8 december 2007

Just nu.

Är jag stressad. Vaknade klockan 15.00, åt lite flingor med mjölk.
Har packat med Alex. Kollat upp Flygbussarna.
Vi ska gå hemifrån 02.55
Ingen sömn, men de hade ja ändå inte fått om vi skulle åkt senare.

Jag är flygrädd. Sådär jätte mkt.
Inte illamående sjuk utan rädd.
När jag väl sätter mig på planet måste ja bara andas o lugna ner mig själv.
Konstigt igentligen, för jag har ju flygit två gånger om året till polen sen 11 år tillbaka. Så varför är jag så rädd ?

Jag är hungrig, men får inte i mig ngt. Usch.. Orkar inte, tur att pappa och farfar kommer vänta på flygplatsen och vänta.

2 kommentarer:

Mycket Moa sa...

Mysigt att åka på natten ...
Jag vill också åka iväg men min man ligger bara hemma och kollar på tv . Fybubblan !

Coconut sa...

Fantastiskt..

Dra i tyglarna kvinna! Du vet att du har han. dra lite bara kvinna !