lördag 24 november 2007

Love it !

Inatt.. lr igår natt? Lr den natten som varit da.. ! Först ritade Alex, Superman symbolen på min arm, jag ritade en på hans. (hans blev snyggare, alltså den han ritade).. Sen låg vi och pratade hur länge som helst.. om allt till inget. Tankarna flödade och mina flydde till något annat jag vill glömma. Min Superman försökte muntra upp mig, så vi bestämde att vi skulle spela Sänka Skepp.. Med mina regler... Vill helst inte prata om det för jag är en skit dålig förlorare.. så inte nog med att jag fuskade och hade mina regler så vann Alex ! Sen låg vi och tittade ut genom fönstret på en vacker stjärna.. pratade och pratade och somnade klockan 7 på morgonen..

Idag var vi på middag hos Alex pappa och Annika.. Mums ! Sen var det julklapps lottning.. !! När skålen kommer till alex och är halvtom, snurrar han.. och tar upp en lapp.. PJ.. weird.. Han ska alltså köpa en present till mig.. sen kommer skålen till mig, jag blandar, blundar, tar upp.. och WIPS ! Alex.. jag ska köpa en till han.. Sjukt att vi tog upp varandras namn.. Love !

Sen åkte Alex iväg me Ch o Kalle för o flytta lite saker, och jag och Krippa på bio ! :D

Inga kommentarer: