lördag 17 november 2007

Just NU ! .. är jag och Krippa .. o Myrna ganska fulla. l riaf.. JAG ! .. Jag har ringt "sammy" ett antal gg och "försökt och säga hur dåligt hur hon behandlar Krippa !... shit vad jag flrsöker stava rätt.-..- jag går tillbaka och rättar, en nu ger jag upp !---

Vi har haft samtal om allt från otrohet och missthandel---
'Vi har rökt ... hm.. JAG har iaf rökt för mkt.. alex kommer hta mig.. !


Myrna går runt me Somberor hatten jag p LAmb köpte i hight chapparall..
sheat !

jag har färgat håret 2 gg ! .... :S

ne.. nu orkar ja inet skriva ner., ja o Krippa i alex o ch o akrro o myrna ..l o vet ej.. fqn ni som inte fdattar är hiipies ! :P

Bye !

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!!jag bara undrar den där Sammy som ni ringde och pratade med bor hon i Stuvsta?? jag bara undrar för jag känner en tjej som heter så och hon bor där :-)

Coconut sa...

ingen aning..

Anonym sa...

va??? Vet du inte vem tjejen du ringde till är??? Har du aldrig träffat henne??

Anonym sa...

Du måst ha hennes nummer eftersom du ringde henne!! Och eftersom du vet att hon var taskig mot din kompis.

Coconut sa...

vad i helvete... känner du nn sammy så ring henne.. vet ej vem tjejen är, var hon bor, har aldrig sett henne..

Anonym sa...

ok..så du ringer till någon du inte ens vet vem det är? ok låter lite konstigt men du kan väll fråga din kopis var hon bor, han måste ju veta det. jag måste bara veta om det är samma tjej som jag känner.

Coconut sa...

frågade, den sammy bor i norsborg..

Anonym sa...

Tack så mycket att du frågade :-) kan du fråga hur gammal hon är.

Anonym sa...

Åh kan inte jag få sammys nummer?? jag älskar elaka kvinnor :-p Men jag tycker att sammy låter mer som ett namn på en kille, jag har aldrig hört talas om en tjej som heter sammy förrut coolt :-)