torsdag 29 november 2007

Du är det vackraste, det finaste i mitt liv. Du är min dröm, min verklighet. Du är min framtid.
Du får alla mina kyssar, alla mina tankar.

Du rör vid mig så försiktigt, "Nej älskling, jag kommer inte gå sönder"
Du rör vid mig som om jag vore en diamant. Du säger att jag är en..

Älskar när du ligger och gör roliga miner, roliga garv. Älskar när du ser att jag är lessen och du försöker muntra upp
mig.. När vi ligger och spelar "sänka skepp" tills klockan är 7 på morgonen.
När vi bara ligger på sängen och pratar, ritar på varandra
(fastän du är rädd för bläcket"
Älskar när du inte vill somna utan att hålla om mig.

Du är min sol, för du vet att jag är rädd för mörket.
Du säger att mina kyssar "tar dig till en annan värld, att du blir helt varm"

Minns den första gången du sa att du ville kyssa mig.. året var 2004, november .. Du stod och diskade i din lilla stuga,
alla andra kollade på film och jag gick in i toaletten med dig...
Minns alla våra blickar i skolan när du kom och "hälsade på"..

Jag var din i hemlighet, du var min i hemlighet
Du är min i verkligheten, och jag är din i verkligheten ..

Min Superman kommer hem imorgon.. Guess what we gonna do? ;)
All night long sugar.. all night long.

Inga kommentarer: