söndag 7 oktober 2007

GOD DAMN IT!

Fan vilken kväll..

Den började me att vi träffades hos Kevin..
Ja o Alex blev hungriga så vi gick ner till mcdonalds.. på tbka vägen funkade inte skitkoden, så ja o alex stod där ute o ropade.. öde ö !

Sen var det Viper.. Alex smugglade in sig utan Leg o inträdesavgift.. den jäkeln..
sen var det fritt fram på dansgolvet me Jimmy.. Älskar att dansa me den killen..
Jag o Sanna började små skojja me en kille.. Han fick visst för sig att han skulle få med mig o henne hem.. men nopp.. jag tog avstånd.. men drogs tillbaka flera gg av att han drog mig i håret.. PISS! Alex såg inget.. hade han gjort de hade killen åkt på spö!

Dags att kila hem..
Slaget på Gullmars tog ju priset..
Tre fyllon får för sig att dem ska ha hamburgare utan att betala.. de blir tjafs.. och helt plötsligt slagsmål mellan 5 killar.. de fortsätter där ute..
Kassa killarna kommer tbx blodiga om knogarna..
Helt plötsligt ser ja hur fyllot tar sönder en skylt utanför.. tar upp en järnstav med en betongsten på.. och kastar den mot fönstret där ja sitter... ser stenen flyga.. så ja bara flyyger ut min stol.. trodde glaset skulle krossas men de va skyssglas..
FAN vad förbannad jag blir.. så ja tar min väska och slänger upp dörren.. börjar gå mot fyllot.. men alex kommer bakom mig och drar tbx mig.. FAN !

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbar kväll. Kul att träffa dig. Inte ett ord om mig i ditt inlägg, vad fan är det liksom......