onsdag 26 september 2007

Payback time huh?


Tror jag har världens bästa Alex i världen..



För ett tag sen, lurade jag i han Grönt té. Grönt te från Cambridge diet metoden. Den ska underlätta att rensa magen och gå ner i vikt (inte jag som tar, jag vill ju gå UPP i vikt som alla vet)
Så jag lurade i han att dricka det, sa att det var vanligt té, Han gillade det så mkt att han drack 4 muggar.. AJDA ! Redan efter en känner man effekten. Plötsligt säger Alex "Vad i helvete, jag har skit ont i magen" Då var det dags att berätta att det gröna teet skulle ge han diarre... som in i den.. plus att dem extra 3 muggarna ger mer.. Med tanke på hur mkt min underbara Alex äter satt han på muggen i två veckor.. missade träningar, blev retad i skolan för han var tvungen att sticka på lektionerna ! Han fick skavsår på ställen han aldrig trodde han skulle få skavsår på ! usch !

IDAG ! Idag, efter ett halv år berättar han att han anmält mig till Rakt i Nyllet för hämnd. Han hade berättat allt och krävde hämnd på TV ! Dem ringde han.. allvarliga samtal i timmar.. ett till samtal.. oj nu börjar de bli allvar. Han berättar var jag jobbar.. vad jag är rädd för.. ! Dem dog av garv när han berättade vad jag hade gjort han...
Skulle jag få hämnd på TV .. RAKT I NYLLET !?

Tack älskling.. men som tur var hade dem redan spelat in hela säsongen.. men kanske nästa jag kommer me i ?

Tro mig då.. lyckas du.. Ger jag tillbaka ! :D
Älskar dig ! Du är världens bästa..

Skönt att prata gamla minnen med dig.. om när vi skrev.. när ingen visste.. alla våra låtar lyssnade vi på idag.. tittade på varandra och fick den där känslan igen.. den när man längtade efter varandra.. att bara se den andra logga in på msn.. Min dröm !

ALways..
In another world, another place, don´t you understand
In another time, we will be one
Always

There is star above us looking over the one night
when you filled my heart with all your dreams

Here in a world of danger
I reached out for you in time
You were stranded there again alone

In another world, another place don´t you understand
In another time, we will be one
Always

So many people round us talking bout the truth they know
they don´t even see the light inside
You became lost inside then trying to find your way home
In your heart you've always known so well

***

Kevin kom hem min kära vän !
Vi och våra promenader då ? :D

Inga kommentarer: