onsdag 5 september 2007

Don't you know what love is?

Guess, I don't know either..
Gissar på att ja såg kärlek på annat sätt.. det såg inte ut såhär i mina ögon.. Inga tårar, inga skrik, inga dörrar som stängs av tystnad, inga lögner under mattan...
Att ge upp allt för dig vore en helvetes offring, så jävla enkelt.. jag skulle göra det. Men du skulle inte uppskatta det, inte förstå. Du har slutat.
Varför inte ha en kärlek för livet? Varför leta hela tiden? Undrar om man någonsin blir nöjd om man jämför, byter, önskar mer och mer för ju mer man får desto mer vill man ha senare.

Gosh !
I hate when it's "complicated" !!!!

Fattar ingenting längre.. var det en fråga för att se hur jag reagerar ifall att... ? Var det en fråga för att se om jag skulle tycka det var ok...? Varför testa mig? Varför se vad som händer? Varför försöker smita undan..?

Antar att det är svårt att vara ärlig, gissar på att jag är "förutsägbar" i dina ögon. Känns lite som om du inte kan bara vara "dig sj"
Å andra sidan kan du inte vara mer dig själv än du är..

Och å andra sidan är jag inte längre den "Liljan" du kallade mig.. jag kanske oxå gått förbi det där.. Nej! Det har jag fan inte ! För jag lever fortf i den drömmen, den drömmen vi levde i...


Önskar just nu att jag kunde sätta på mig mina hörlurar, och vandra bort prec som du gjorde 2004.. !

7 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA ditt liv är som en berg o dal bana, städa upp dina kontakter o starta om på nytt

Anonym sa...

jag förstår dina känslor! det känns som om du skriver till mig och min själ! :|

Coconut sa...

Gillar att du har åsikter om mitt liv.. kanske dags att sluta lägga sig i mitt och städa upp i sitt ? Antar att när man börjar bry sig om andras jävla liv har man inget eget? Man säger ju så.. just NU ... STÄMMER DET GANSKA MKT !

Anonym sa...

Jag ser det personligen som ren underhållning, som att gå på bio och se en dålig drama nästan.

Coconut sa...

Kul liv du m�ste ha ! Finner det kul att jag kan underh�lla ditt tr�kiga liv med mina ord..

Anonym sa...

Tror inte mitt liv kretsar kring 1 minuts läsande och surfande, men bra försök till en livs analys.

Coconut sa...

Nej det tror jag inte.. men varsegod.. njut !