onsdag 15 augusti 2007

Hur långt går man för kärleken?

Kom precis hem, har varit på skolan och hade min kära vän Linnea som kund..
Sen tog ja mig en kort promenad till kungsträdgården, hälsade på Alex o CH, bad om pengar till mat från Alex och gick :P

Sen åkte ja till Salongen, hade en kund. Sen kom mamsen och hade en kund. Mamma var och tatuerade sig för fjärde gången, och gjorde en oplanerad tatuering. Hon och henne kille tatuerar in varandras namn på ringfingrarna.. vet ej vad jag tycker om det. Kärleken förklarar allt helt enkelt. Adrian har börjat prata, jäklar han som var så tyst dygnet runt, och mamma är gladare än gladast !
Jag solade en lite stund, la i schampo färg och nu sitter ja här framför datorn med mina lockar. För första gången är de lockar och inte flugg =)

Fan vad datorer kan ge mkt information. Fick nyss reda på att farfar ramlat ner från en stege och brutit armen, så nu är han gipsad. :(

Imorn ska ja till tatuerings salongen. Ska få min tatuering ritad, ska fixa till den lite. Sen blir det dags att beställa tid för att få den på kroppen ! Yes ! Kommer bli väldigt sexigt..


Adrian gav mig ett gammalt polsk ordspråk. "mitt hjärta är stort, därför får många killar plats där"
VAD FAN MENAR HAN ME DE !?

Inga kommentarer: