torsdag 31 maj 2007

Tell me that it's over

Vad händer ?
Allt bara försvinner.. ALLA försvinner. Vissa väljer bort sina vänner för nya, andra får nya vänner för alltid. Allt bara smälter ihop, till en hel röra.
De enda som känns rätt nu är att resa iväg och rymma från allt. Precis vad jag ska göra den 9/6. En vecka utomlands alldeles sj är det jag behöver nu. Biljett bokad o betalad !

Sa vi förväl? Hörde jag ett vi ses?
Vart tog du vägen? Du har så lätt att acceptera allt o bara gå. Bara låta allt vara som det är o fly från det. Är du för feg för att kämpa? Har du inte modet nog att överge allt?
"I was looking for a place to hide away, instead I lost the heart I gave away"

Du missar allt. Du ser inte hur mkt ja övergett, hur mkt ja ställt upp. Hur mkt ja fortf kan ge upp och kommer ställa upp. Behandlar du din dröm så?

"Jag ser en blomma växa ur den smutsiga jorden" lr nåt sånt..

Vart är dina ord mitt hjärta tog emot som om det vore den vackraste sång jag hört? Var är de meningar du viskade i mitt öra som ekade i mitt huvud i dagar? Var är dina fingertoppar som rörde vid varenda centimeter på min kropp? Var tog ditt leende vägen, din tand. Var tog minnet av nattdansen på skidbacken vägen? Minnet av rosbladen på badrumsgolvet, o alla levande ljus? Alla promenader, i min takt.
Äh, you left it all behind..

Inga kommentarer: