onsdag 11 april 2007

Per aspera ad astra

Jag kämpar, så mycket. Jag vill klara av det men kan inte ! Jag är för feg ! Jag vill fysiskt men klarar inte av psykiskt !
Jag vill så mkt .. tro mig ! Det enda jag har kvar är min fantasi, min värld. Där jag drömmer, där jag är skyddad.

om du var min
"Om du var min prins skulle jag vara din prinsessa"
Vi skulle leva i en sagovärld och jag skulle ge dej mina drömmar...
Med ditt svärd skulle du skydda migMed dina ord skulle du fylla mig lycklig..
Om jag var en ängel skulle jag lyfta oss med hjälp av mina brutna vingar emot molnen
Upp till de blå, det vackra blå...
Jag sträcker fram min hand, så ta tag i den ! Skulle du ta tag i min hand skulle jag aldrig släppa taget om dej..
Jag är din, i dina tankar är jag din, i "hemlighet" är jag din jag var din igår, är din idag, kommer vara din imorgon!

Med dig min superman skulle jag rymma till andra sidan världen. Låta våra namn bli glömda
Se de vackraste platserna Gud har skapat. Leva i drömmar. Känna dina armar kring mig, beskyddande och varma. Skulle ge upp all evighet för att leva i mina drömmar
Ta den jäkla bilen någongång och bara köra ! Inte vilja komma tillbaka

Du är min riddare, som dricker sitt vin efter varje vunnen strid. Min riddare som drar sitt svärd för att kämpa för rättvisan, kämpar för det som är närmast hans hjärta. Precis som du kämpade för mig... Jag var både striden och vinet

Alla lögner ska glömmas. Alla misstag förlåtas..

Byter från ... Liljan88.blogg.se

Inga kommentarer: